زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

زمینی شدنت مبارک دخترم:*:*

1394/7/18 8:8
نویسنده : miss.azar
245 بازدید
اشتراک گذاری
بالاخره انتظار منم به سر رسید


الان که دارم این متن رو مینویسم دو ماه و شش روز از اومدنت به پیش ما میگذره دختر گلم.اصلا باورم نمیشه که به این سرعت گذشت.دلم میخواد تک تک لحظات رو ثبت کنم،حتی دلم برا همین یه ساعت پیش تو هم تنگ شده ولی از طرفی هم میخوام زود زود بزرگ بشی و با اون صدای قشنگت منو مامان صدا کنی.

داستان به دنیا اومدنت واقعا طولانیه و ماجراهایی که من بعد از تولدت درگیرش شدم ولی همین که صحیح و سالم الان کنارم رو تشکت خوابیدی و داری خودتو گلوله میکنی مثل حلزون و یهوووو چشاتو میبندی برام کافیه.

سر فرصت همه چیو میخام تایپ کنم.

الهی قربون این مدل خوابیدنت بشم دخترم که همیشه دو تا دستات رو میبری بالای سرت و نمیذاری دستای کوچولوت زیر پتوت باشه همیشه صبحا دستای یخ کردت رو تو دستم میگیرم.فدات بشم الهی کوچولوی مامان.

عاشقتم دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)