زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

دختر تپلوی من:*:*

1394/4/7 11:30
نویسنده : miss.azar
140 بازدید
اشتراک گذاری
زینب خانوم مامانی حالش چطوره؟!


دختر گل مامان خوبی عزیزم؟ دیروز که رفتم دکتر صدای قلبتو شنیدم خدا رو شکرررر که خوب بودی و قلبت خیلی خوب میزد.همش دارم فک میکنم صدای قلبت شبیه چیه؟اخه این قلب کوچولو تند تند میزد و داشت یه عالمه خون رو واسه دختر نازم میفرستاد.

بعدش هم که دکتر سونو کرد و گفت ماشالله 2980 گرمی!!!من مونده بودم که نگران اینم که دخترم ریزه باشه ولس مثل اینکه ریزه نیستی و میخوای مثل مامانت تپل باشی نه مثل بابات!! آب کیسه آبت هم که خوب بود و دور سرت هم 90 بودش!! اینا مشخصاتی بود که دکتر از تو بهم داد. تاریخ زایمان هم اون گفت شش مرداد!ولی باز گفت سونوهای اولیه قابل اعتمادتره یعنی دهم یازدهم مردادماه! بعدشم که نامه بیمارستان رو بهم داد که هنوز بین بیمارستان مرتاض و سیدالشهدا دودل موندم و نمیدونم چیکار کنم؟! بین طبیعی و سزارین هم موندم و معلوم نیست که چی بشه؟دارم سعی میکنم که خودم رو واسه هر دوش آماده کنم میدونم طبیعی خیلی درد داره ولی واقعا نمیدونم خیلی یعنی چقدر؟ هر چی هم فکر میکنم نمیتونم به یاد بیارم بیشترین دردی که تحمل کردم چی بود؟ ولی خوب گذاشتم همش رو به صلاح خدا که اگه واقعا میتونم و میشه طبیعی بیارم مثل خیلی از آدمای دیگه. و دردش رو به جون بخرم تا لذت دیدن دخترم رو از دست ندم.

زینب مامانی ازت میخوام که خودت هم مامانی رو کمک کنی تا هر چی که به نفع و صلاح جفتمونه اتفاق بیفته.

نمیدونم چند روز دیگه مونده تا من بتونم تو رو بغل کنم. ولی میدونم که کم کم باید خودمو واسه در آغوش کشیدنت آماده کنم.

بی صبرانه منتظرتم:*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)