زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

خوابتو دیدم:))

1394/4/4 15:42
نویسنده : miss.azar
196 بازدید
اشتراک گذاری
دیشب خیلی خوب بود...


دختر گل مامانی سلام.

خیلی وقته که نتونستم برات بنویسم به خاطر بلاگفا. درونم یه کم اشفته هست اونم به خاطر زایمان.نمیدونم از پسش بر میام یا نه؟ولی اینو میدونم که به خاطر سلامتی تو حاضرم هر کاری رو بکنم پس من حتما میتونم:))

دیشب خواب دیدم که دنیا اومدی صورت کوچولو و سفید با چشمای درشت مشکی و با یه عالمه ابرو و یه لب و دهن گوچیک و دماغ کوچولو.نمیدونم واقعا خودت این شکلی هستی یا نه؟ ولی من خیلی خوشم اومد از قیافت:))

امروز رو تو خونه موندم و بابایی اومد خونه پیشم الانم دو ساعتی میشه که خوابیده. منم حوصلم سر رفته بود گفتم بیام ببینم میتونم برات بنویسم یا نه. لپ تاپ بابایی دستمه و با اون نوشتن برام سخته.

دوووووست دارم عزیز دل مامان و منتظرتم:*:*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)