زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

رمزدار3

1391/11/10 18:13
نویسنده : miss.azar
34 بازدید
اشتراک گذاری


_ شاید اشتباه بدونین!!نکنه من..بهتون چیزی گفته؟یه بار یکی اومده بود نوشته بود تو و رو... با هم نسبتی دارید؟!یعنی من مونده بودم چی بگم؟

+ من...حرفی نزده ولی سنگین تر شده!چند نفر حضوری یهم گفتن خبریه؟؟!!

_ خوبه ما رو حضوری نمی بینن!من.. هیچی نمیگه حتی اون وقتی که که جلسه شما و به..و عل.. رو گفت خیلی راحت حرف میزد و یا حتی اع...

+نظر خودتون چیه؟

_ نظر من؟! چی بگم آخه؟!اگه اون چتا نبود شاید این حس وابستگی و ...نبوداصلا من نمیدونم دارم چی میگم؟شما چی میگین؟

+منم نمیدونم،اما من هر چی خواستم بگم دل به دل راه نداره رسم زمونه و اینا باز اصرار شما!!

_اکی!باشه یعنی دل به دل راه نداره؟!من اصلا نمیفهمم چی میگین خیلی دوپهلو حرف میزنین!

+ قلب پولادی،دلی به وسعت دریا میخواد!

_ من من... نیستم این حرفای قلبمه سلمبه حالیم بشه!اگه خبری هست بگین اگه نیست هم بگین هم خودتون رو راحت کنین هم ما رو!

+ گفتنش سختهفسخت تر عواقبشه!میدونید چی میخوام بگم.

_حیف که طبقه چهارم خوابگاه نیستم خودمو پرت کنم پایین!

+ چرا خودتونو پرت کنید،چی گفتم؟ناراحت شدید..

_همینجوری پرت کنم پایین یه هوایی عوض کنم،گفته بودین جرات دارین ، احساس دارین ...ندارین! این ... چی بودش؟

+تیکه اولش جرات من میخواد تیکه دومش قلب پولادی شما میخواد،من تیکه اولشو الان میگم،جرات دارم فوقش منو میزنید و محل نمیذارید. و تمام و به همه میگین این پسر فقط ادعا داره وگرنه آدم پستیه و من... در جریان میفته،میخواستم اول به من...بگم بعد شما اما حق با شماست در ابتدا!

_ قلب پولادی من؟!شما ادعا دارین و آدم پستی هستین:|اگه من...مخالفت کنه چی؟

+ خانوم... تو این مدت هر کس هر چی گفت گوش ندادم و حواسم بود حرف امثال به...پیش نیاد،ولی از وقتی دیدمتون و چت و بحث و اینا یه جورایی دل دادم ،هرچی بیشتر شد و جلو اومد شدتش بیشتر شد،بارها رفاقتم با منصور کم کردم که مبادا به خاطر رفاقت باشه ولی دیدم نیست،بحث و حرفای تو می...هم هر لحظه بیشتر میکرد این قضیه رو،نمیدونم شما چی فک میکنید اما حرف دلم:

وابستتون شدم

شدید راس ذهنم

حس عجیبی بهتون دارم 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)