زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

الو...سلام بابایی:(:(

1391/10/25 21:46
نویسنده : miss.azar
132 بازدید
اشتراک گذاری
این امتحانا هم که تمومی نداره از یکی خلاص میشی گیر اون یکی میفتی:(:(

کی بشه هفته دیگه بشه اونم این موقع،رسیدیم مشهد،حرمم رو هم رفتیم:):) آخ که خیلی خوشحالم و یه حال خاصی دارم:))

تازگیا کوچکترین و بی تفاوت ترین جمله ها درونم رو آتش میزنه و اونوقته که میخوام بلند بلند گریه کنم:(((

مثلا امروز تو اتوبوس یکی از بچه ها داشت میگفت : بابام سر کلاس بهم زنگ زده اما من نتونستم بهش جواب بدم

و میگفت چرا دوباره زنگ نمیزنه:|:|

یه لحظه دلم آتیش گرفت یااااادم نیست به خدا آخرین باری که بابام بهم زنگ زد و باهاش حرف زدم کی بود:(:(

شاید 6 یا 7 سال پیش ، دوران راهنمایی:((

پارسالم که مامانم زنگ میزد و گوشی رو میداد دست بابام ، پشت تلفن حرف نمیزد...

الان میخوام گوشیم زنگ بخوره و اسم بابام بیاد رو گوشیم و منم جواب بدم بگم:سلام بابا جون:(:(

اما الان که میبینم اسم بابام تو گوشیم :

الان 6 سالی میشه که نیست:|

الان 6 سالی میشه که زنگی بهم نزده:|

الان 6 سالی میشه که اسمش به اسم داداشم تغییر پیدا کرده:|


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)