زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

نتيجه نهايي

1390/6/20 7:33
نویسنده : miss.azar
81 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به همگي

جلوي تلويزيون بودم كه اخبار اعلام كرد كمتر از چهار ساعت ديگه پرونده كنكور 90 بسته ميشه ....

دلم هري ريخت. همه بدنم شده بود مثل يه تكه يخ. اما هنوز بايد صبر ميكردم حداكثر چهار ساعت.

يكي از دوستان گرامي پيام داد بريم عروسي منم از خدا خواسته برا همين قبول كردم اما بايد بگم اين

سخت ترين عروسي عمرم بود....

ساعت 12 سريع خودمو رسوندم پاي كامپيوتر اما هنوز خبري نبود....

يه دفعه ديدم رو سايت نوشته نتايج نهايي صبح روز يكشنبه ساعت 8 اعلام ميشه. ديگه هر چي از دهنم

دراومد نثار سازمان سنجش محترم كردم .....

تا ساعت دو بيدار بودم كه چشام سنگين شد و خوابم برد با صداي تك دوست گرامي پريدم كه پيام داد "اومد"

رفتم جلوي كامپيوتر فقط خدا خدا ميكردم جاي دوري قبول نشده باشم كه خوشبختانه با خوشحالي تمام از روي

صندلي بلند شدم

اينم رشته قبولي من "ميكروبيولوژي"                               شهرش هم "نصف جهان"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)