زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

for ever...

1392/8/9 20:23
نویسنده : miss.azar
68 بازدید
اشتراک گذاری
i am with you for ever
میدونم که دوری من سخته برات

میدونم که چه قولایی دادی عزیزم

میدونم دوست داری به همه این قولات عمل کنی

میدونم نمیخوای که کم بیاری عزیزم...

اما میثمم،همه زندگی من،تو هم یه آدمی تو هم انسانی ،یه صبر و تحملی داری تا یه جایی میتونی طاقت بیاری

من اومدم تو زندگیت تا همه اینا رو کم کنم

اومدم تا بشم آرامش بخش تو

اومدم تا با هم این مسیرو بریم

اومدم تا تنها نباشی دیگه...

نمیخوام که دوری من رفتن این راهو برات سخت کنه

دوست ندارم دوری از من روت اثر بذاره

میدونم که سخته تنهایی رفتن اما عزیز دلم من همیشه هستم باهات تا ابد:*

پ.ن:دیگران عکس friend شون رو دوثانیه بعد از اشنایی قاب میکنن و background میکنن همه جا ما بعد از 3 ماه و 9 روز این امر خطیر را انجام دادیم.:d به ما میگن عاشق نه اونا....

پ.ن:بسی خوشکل تر شدی بر روی دسکتاپ گوشی:*:*


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)