زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

رمزدار

1391/11/10 12:49
نویسنده : miss.azar
23 بازدید
اشتراک گذاری


_ آرزوی دیوونه!مگه من بهت نگفتم وقتی امتحانات تموم شد بهم خبر بدی!واسه چی تا این موقع شب بیداری؟ (ساعت حدود 3 نصف شب)

_ سلام،شرمنده از معایب سیو کردن شماره شماس!اشتباهی شد

سلام;خواهش،حرصش نخورین قسمتی توش بوده;شاید ابتدا عذرخواهی 2 شب پیش بنده که خواب رفتم،معذرت

-آرزو و ... کنار همند ،اون دفعه هم واسه همین اشتباه شده بود!شرمنده اگه فحش دادم تو اس،اون شبم که شما زیاد خسته بودین فک کنم!

+ آره اساسی،هم فکری و هم جسمی وحشتناک.تازگیا ظهرا خوابم نمیبره شبا تا 3 و 4 بیدارم 8:30 باز بیدار;اوضاعیه.سوال پیش اومده برام شما دیگه چرا؟

-بعد کنکورتون به یه استراحت اساسی نیاز دارین واسه عوض شدن روح و روانتون!قرص هم که میخورین دیگه هیچی!

تو خوابگاه که به طور معمولی تا 2 بیداریم اینجا هم چند شبه شبا نمیخوابم ولی عوضش ظهرا از سردرد با ژلوفن خوابم!

+ آره اساسی،ژلوفن برای چی؟خودتون منو دعوا میکنید که نخورم اونوقت خودتون ،نکنید اینجور.

_ من سرم درد بگیره کلا دیگه هیچ میشم ژلوفن بهتر از اون آرامبخشایی که شما میخورین من کم کم به روال عادیم برمیگردم.امید دارم!

+ روال عادی؟امیدوارم، 2 تاش آرام بخشه و اعتیاد آور،نکنید.

_ معتاد خودتونید!!:دی راستی کنکور خوبی پیش رو داشته باشین این قرصا رو یادگیری هم اثر داره ، ایشالله یه جای خوب مثل ایساتیس قبول میشین!

+ عوضش خواب داشتم،اولا که امیدی به قبول شدن نداریم 2 ایساتیس رشته من نداره!

-موندم شماهایی که امید به قبولی اراشد ندارین واسه چی ثبت نام کردین.آخ آخ ببخشید خالا ایساتیس نشد ...!

+همینجوری،رفع بیکاری:دی

-پس همتون بیکار بودین! فک کنم دیگه خوابتون میاد باید اسمتون رو عوض کنم یا اصلا سیو نکنم!؟شمارتون زیادی رنده!

+دوست دارین پاک کنید؟

_ سوالای سخت سخت نپرسین دیگه، 90...زیادی شبیه 97...!پاکم بشه یادم میمونه فک کنم.

+ آره میدونم شبیشه،، سخت سخت چرا؟آسون بود سوالام...

_ باشه پاک نمیکنم ولی ع...رو عوضش میکنم میذارم....؟!

+ میذارین چی؟

_ر... خوبه؟

+ شما باید تصمیم بگیرید،آره خوبه هه هه!

_الان شماره من چی سیوه ؟!تا من تصمیم بگیرم!

+ مادرتون ذو..و ذ...شمایید!

_ مادرم بفهمه با ذ... سیوه ناراحت میشه بکنین ش... پس شما هم میشین ع...خوبه؟

+من ر... رو بیشتر دوست دارم ولی شما هر چی دوست دارید بذارید،ش...تو گوشیم هست،ذو...تکه و اشتباه نمیشه من...هم راحت تره باهاش فک کنم.

_ میذارم ر...!ولی امکان اشتباهش با رویای گوشیم هستا به یه چند نفری بیشتر اس میدم،من...اسم اون چی سیوه؟

+شا...دیگه:دی. من...راس مخاطبین،زیاد به من... وبرخوردام فک نکنید:دی.راستی دیگه سعی کردم با شما خیلی بیشتر باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)