زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

دو انگُشتــ فاصِلهــ...

1391/10/20 22:1
نویسنده : miss.azar
22 بازدید
اشتراک گذاری
جدیدا بچه ها تو اتاق عاشِقِ اهنگ جدیدی شدن!

+ من فاصِلَم با تو دو انگُشتِهــ... 

دارَم بهـ این فک میکنم که دو انگُشت فاصِله میشه چقدر؟

دارَم به این فک میکنم که من آخرین بار دقیقا با تو چقدر فاصله داشتم؟

تو یادت میاد بذار من یه کم فک کنم!

16 خرداد ماه - روز سه شنبه 

یادم نمیاد که ناهار خورده بودم یا نه ولی اینو یادمه که من اون روز 3 بار اومدم پیشت!

یه بار 3 تایی! بار بعدی من و مامان! ولی بار آخر فقط خودم بودم!

میترسیدم پارچهـ رو بزنم کنار، باورت میشه! از دیدن قیافت خجالت میکشیدم باورت میشه؟

مثل همیشه صورتت قرمز بود و پر خون!خودم رو نزدیکت کردم دو انگشت فاصله داشتیم یا نه؟

ولی از دو انگشت هم کمتر بود!! تو نفس نداشتی،نه؟یعنی من هُرمِ نفس هاتُ احسآس نکردم! 

              ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ادامه نوشت: بی احسآس شدم دیگه بعد از اینکه آخرین بار نتونستم احسآست کنم!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)