زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

student day!!

1391/9/16 12:47
نویسنده : miss.azar
24 بازدید
اشتراک گذاری

بهم میگن بنویس از دانشجو و روزش!

نمیدونن که من دیگه نوشتن رو یادم رفته درست از روزی که دانشجو شده ام!

درست از روزی که چشمم به "خوابگاه شهدای دانشگاه"افتاد! 

درست از روزی که پام رو توی 137 گذاشتم و برامون شد کلی خاطره!

درست از روزی که توی خیابونای دانشگاه مثل ندیده ها گیج بودیم و دنبال کلاسامون میگشتیم!

درست از همون روزی که استاد ذاکر رو به عنوان اولین شخصیت علمی اونم تو دانشگاه زیارت کردیم!

درست ...

درست...

دانشجو شدن برای من برابر بود با از یاد بردن نوشتن!

ولی من همین دانشجویی رو دوست دارم همین از یادبردن و همین 137 و همین 137+13 رو!!!!

                  ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن: الان که نگاه میکنم میبینم ما چقد خوشبختیم روز دختر،روز دانشجو!!!باید بگردم شاید روز biologist هم پیدا کردم!روزمووووون مبااااارک!!

پ.ن:الان که دوباره متن رو میخونم میبینم واقعا نوشتن یادم رفته!!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)