زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

دارمـ میرمـ ...

1391/6/31 12:22
نویسنده : miss.azar
126 بازدید
اشتراک گذاری
دیگه امروز بعدازظهر رسما دارم میرم دانشگاهلبخند اونم دقیقا بعد یه هفته که همه بهم اس میدن یا زنگ میزنن که چرا نمیای؟؟!!نیشخند چند تا کار مهم دارم که باید انجامشون بدم:

1. تحویل مدیریت وبلاگ کلاس که از همه کارام واجب تره فقط موندم به کدوم بچه ها تحویل بدم.متفکر

2. مرتب کردن وسایل اتاقم فک کنم زده باشم رو دست بازار شامنیشخند

3.دیگه مثل یه دختر عاقل و معقول بشینم کنار درسم و درس بخونمدروغگو

ولی امروز از دست این متون تخصصی دارم دیوونه میشم آخه اینا چیه...

صبور باش خانووومی صبور.

                       ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن:پست قبلیم رو بسیــــــار دوست میدارم یعنی شدیدا لایکهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)