زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

27 سال...

1391/5/15 1:34
نویسنده : miss.azar
17 بازدید
اشتراک گذاری
15 مرداد ماه 1364.

من هیچی از تو  و اون دوران نمیدونم من یه نسل سومی هستم یعنی چیزی حدود سی سال از تو دورم.

سی سالی که افکار مردم اون زمان با الان به اندازه سه هزار سال متفاوت است.

.

.

.

.

.

همه این ها حرف های نگفته ای است که روی دلم است.حرف هایی که شاید تنها در خلوت خود با خودم زمزمه کنم.با خودم و خدام.

میگن تو یه همچین تاریخی تو دیگه اینجا نبودی ولی برای من که تو رو ندیدم این روز رو , روز تولد تو میدونم.

دایی جون ورودت به 28 امین بهار برزخیت مبارک.راستی دقیقا دو ماه پیش یه مهمون ناخونده هم داشتی 

                                که اومد پیشت هوای بابای ما رو هم داشته باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)