زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

آهای فریاد..فریاد

1392/7/14 22:19
نویسنده : miss.azar
41 بازدید
اشتراک گذاری
              خرّم آن لحظه که مشتاق به یاری برسد               آرزومند نگاری به نگاری برسد.
این چند روزه همش دارم فریاد رو play میکنم،با خودم فک میکنم...

میدونم بار دومیه که این آهنگو زیاد گوش میدم...

آهان یادم اومد آذر پارسال بودش،قرار بود جمعه بیاد ولی یکشنبه اومد.

شبش رو یادمه فقط و فقط این آهنگو گوش دادم الانم فقط و فقط دارم همینو گوش میدم.

اون بار منصور میومد و این بار"میثمم"میاد

اون بار یه ماهی بود نرفته بودم خونه و واسه تولدم میومد،اینبار دو هفته است که نرفتم و میثمم واسه اینکه دلمون تنگه برا هم،میاد.

پارسال کجا و امسال کجا؟!

آهای فریاد فریاد عزیزم داره میاد:)):*:*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)