زینب سادات مامان زینب سادات مامان ، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

زندگی من،زینب سادات

سورپرایز

1392/7/6 23:43
نویسنده : miss.azar
40 بازدید
اشتراک گذاری
کاش الان سه شنبه بود...


دلم میخواد الان یه چند روز پیش بود و من یهویی میفهمیدم که دانشکده فردا(چهارشنبه) تعطیله و اونوقت با خودم کلنجار میرفتم که بیام یا نه...

یهویی تصمیم بگیرم و وقتی به خودم بیام ببینم که اتوبوسم و خیره شدم به جاده...

دارم کیلومترها رو تا اردکان میشمارم

105

75

55

35

15

....

دیگه تحمل نداشتم میخواستم زودتر برسم و خودمو بندازم تو بغلت...

وقتی زنگ خونتون رو زدم و صداتو از پشت آیفون شنیدم دیگه حال خودمو نمیدونستم،تو حال خودم نبودم،تا اومدی درو باز کردی، جا خورده بودی و من اون لحظه حس کردم خوشبخت ترین ِ روی زمینم،توی آغوشت خوشبخت ترینم:))

+حاضر نیستم اون لحظه رو با تموم دنیا عوض کنم:*:*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)